Mares i Pares, ara que finalitza el trimestre, des de l’AMPA volem desitjar-vos BONES FESTES i BON 2017 i aprofitar per demanar-vos la vostra col·laboració a l’associació. Sí, som conscients que anem atrafegats, que de vegades no arribem a tot, però penseu que és una manera de posar el vostre gra de sorra a la nostra comunitat educativa.

img-20161220-wa0007

Us presentem les diferents comissions de treball, podeu escollir a quina o quines voleu col·laborar, la vostra ajuda serà molt benvinguda:

• Acollida:
    La Comissió d’acollida fa el seguiment del servei d’acollida matinal i gestiona tot el que té relació amb aquest servei.

• Extraescolars:

Es fa la gestió d’altes, modificacions i baixes d’activitats extraescolars. També fa seguiment amb els proveïdors de totes les activitats que oferim i atén consultes.

A cada canvi de curs, es revisen propostes noves.

Anualment se sol·licita una subvenció pel foment de l’esports, de l’Ajuntament de Girona, que ajuda a becar nens i nenes en alguna extraescolar.

• Socioteca:

Es porta la gestió de contractació de la monitora Socioteca. Es preparen activitats culturals i d’interès per a la comunitat escolar (tant alumnes com pares). I anualment s’elabora la una memòria detallada per poder optar a una subvenció de l’Ajuntament de Girona.

• Tresoreria

Es gestionen els rebuts de les quotes de socis de l’AMPA i l’assegurança (una vegada a l’any). Seguiment de rebuts retornats.

També es gestionen els rebuts de l’acollida matinal (mensual)

Portar al dia les obligacions fiscals. Al mes de juliol es presenta l’impost de societats de l’AMPA, de manera informativa, es fa amb contractació d’un gestor professional, així com la declaració d’ingressos i despeses de l’Ampa.

Pagament de factures cuina, monitoratge, altres despeses.

Cal dir que amb la nova web aquestes tasques s’han simplificat però tot i així calen responsables que en facin el seguiment.

Cal una persona o persones que ho assumeixin, ja que el càrrec finalitzarà el juliol de 2017. Si s’incorpora durant aquest curs, serà fàcil fer el relleu.

• Patis

Seguiment juntament amb l’escola del projecte Patis, proposta d’activitats i de materials.

• Xandalls

Es realitzaen 3 comandes durant el curs escolar, al setembre, al març i al juny .

Gestió de xandalls de segona mà, d’acord amb l’escola.

• Solidaritat

Actualment, aquesta comissió té en marxa trobar un contacte en algun camp de refugiats a Jordània per fer un intercanvi epistolar (en anglès) entre alumnes nostres i alumnes d’una escola del camp.

Al llarg del curs es van fent altres propostes de col·laboració amb projectes solidaris.

• Material matemàtic

Es realitzaran un tallers per elaborar material didàctic per a les classes de matemàtiques, d’acord amb les pautes de l’escola (reglets, etc.).

img-20161220-wa0003

• Menjador

Preparar documentació per a la renovació el conveni de menjador, alguns anys es fa una pròrroga, segons indicacions Consell Comarcal Gironès.

Seguiment, mitjançant reunions periòdiques amb l’equip de cuina (Joan Pi) i Tot Oci (monitoratge)

Elaboració dels menús mensuals, d’acord amb uns menús ja pautats per un nutricionista.

img-20161220-wa0005

• Bicicletes

Aquesta comissió de pares i mares de l’Ampa coordina el projecte BICICLETES PER A TOTHOM adreçat a totes les famílies. Dediquen esforços per reutilitzar bicicletes.

• Relació Famílies-Escola

Seguiment del programa Créixer en família. Suport a projecte TEAF (Taller d’Estudi amb Famílies).

Coordinació reunions delegades-escola-Ampa.

Dinamitzar delegades per trobar pares-mares per a la Setmana de la Ciència i la Setmana Cultural.

• Comunicació (Web, Facebook) i base de dades

Manteniment dels continguts de la web de l’Ampa.

Manteniment de la base de dades de socis de l’Ampa (altes, baixes, modificacions dades).

Inscripcions menjador, llistats per rebuts, etc.

• Festes

Aquesta comissió és l’encarregada d’organitzar o ajudar a l’organització de les diferents festes i esdeveniments que es fan a l’Escola:

• Col·laboració en la castanyada de l’escola.
  • Dinar de Nadal, juntament amb la Quina dels alumnes de 6è (18 desembre)
  • Pujada a peu al Santuari dels Àngels des de l’Escola (i 2n punt) des de la Casa de les Figues: Organització de l’arrossada popular, concurs de coques, etc. (26 març 2017 i, si plou, 2 abril 2017).

Ens agradaria comptar amb voluntaris fixes per tasques puntuals (venda tiquets dinars, arrossada, muntatge de punts d’avituallament a la pujada a peu, entrega de medalles, organització de concursos, etc.)

• Casals

Preparar propostes per a casalets per als dies de vacances escolars (Nadal, Setmana Santa, tardes horari intensiu de juny, darrera setmana de juny i 1er dies de setembre).

Ara ja coneixeu una mica millor l’AMPA.

Aprofiteu aquests dies de festa per pensar en el que podeu aportar a l’AMPA.

Recordeu que l’AMPA es reuneix el primer dijous de cada mes a les 20.30h a la Socioteca. Si us interessa col·laborar en les comissions podeu assistir a la propera reunió o comunicar-ho a través del mail annexa.ampa@gmail.com. US ANIMEU?

img-20161220-wa0002

Junta AMPA de l’Escola ANNEXA Joan Puigvert