Tal com vam anunciar a la reunió d’inici de curs, hem estat posant fil a l’agulla per poder reprendre, A PARTIR DEL SEGON TRIMESTRE i amb els nostres propis mitjans, el TALLER D’ESTUDI AMB FAMÍLIES (TEAF) a l’Annexa.

Què és el TEAF?
Un espai de trobada per a famílies, per poder parlar, debatre o rebre assessorament sobre com ajudar els nostres fills en les tasques escolars o entendre millor com es treballa a l’escola.

A qui es dirigeix?
A famílies de l’Annexa amb nens i nenes de 2n a 6è. En cas que també hi hagi infants més petits, parlem-ne: estem buscant la manera d’atendre els germans petits en un servei de ludoteca mentre durin les sessions.

Quins dies es fa?
Cada dilluns i cada dimecres. Els dilluns, de 15’00 a 16’30 (mentre els nens són a classe) hi ha sessió de trobada de pares o mares. De 16’30 a 17’30, tant dilluns com dimecres, hi haurà una sessió per poder fer deures amb la canalla, tot treballant de la manera com s’ha proposat a la sessió amb mares i pares. No hi ha possibilitat d’inscriure’s a les sessions d’un tipus sense l’altre.

On es farà?
A la Socioteca, o a les aules annexes a la Socioteca – segons el tipus d’activitat o el dia.

Què costa?
Per a les famílies, zero. Gràcies a la col.laboració d’EDUCO, SER.GI i l’AMPA.

Com m’hi he d’apuntar?
Els que tingueu fills de 2n a 6è rebreu una circular en paper, que caldrà retallar i tornar al tutor o a direcció.

Esperem que l’activitat sigui del vostre interès. Com més serem…més ric serà el debat!

Anuncis